کد پرچم
کد پرچم
چهار خط دفاع مورینیو در یک بازی
Online User
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : hassan7

مورینیو در بازی با وایادولید بارها و بارها ساختار تیمش را عوض کرد تا بالاخره راهکار پیدا کند . رئال مقابل وایادولید بازی را خوب شروع نکرد و مربی پرتغالی سعی کرد که با تغییرات مثبتی که داشته تیمش را بهتر کند . این باعث شد که در طول بازی از چهار خط دفاع مختلف استفاده کند . 
در ابتدا مورینیو تصمیم گرفت که بالاخره ناچو را فیکس کند و از ساختار خط دفاعی با حضور آربلوا ، راموس ، په په و ناچو بهره ببرد .
بین دو نیمه و زمانی که نتیجه بازی 2-2 شده بود ، مربی پرتغالی که از تیمش راضی نبود تصمیم به تعویض گرفت . او ناچو که بد بازی نکرده بود را بیرون کشید و به جایش دی ماریا را وارد زمین کرد . بدین ترتیب کایخون تبدیل به دفاع چپ شد و ساختار خط دفاع بدین شکل شد : آربلوا ، راموس ، په په و کایخون .
در دقیقه 61 و پس از تعویض آربلوا با مودریچ ، مورینیو از یک ساختار عجیب در خط دفاعش استفاده کرد . راموس تبدیل به دفاع راست شد و ژابی در پست دفاع وسط بازی کرد . بدین ترتیب ساختار خط دفاع رئال بدین شکل شد : راموس ، ژابی ، په په و کایخون .
در دقیقه 73 و پس از تعویض واران با بنزما ، خط دفاع رئال کمی عادی تر شد . راموس به مرکز خط دفاع برگشت و بازیکن فرانسوی دفاع راست شد : واران ، په په ، راموس و کایخون .